Nystart

Nu känner jag att jag kommit igång med träningen igen!
Skaffade gymkort på ett annat ställe för ca två veckor sedan,
och jag har tränat måndag-fredag sen dess.
Imorgon ska jag få kortison i foten igen, ska bli skönt att få det fixat.
Dessvärre så har jag fått mer ont i vänster knä, vet inte om det har med träningen att göra
eller om det bara är en tillfällighet? Tycker själv att jag lyssnat på min kropp under passen..
Men, men.. Skönt att ha börjat träna riktigt iaf, det mår man bäst av! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Line

På bloggen tjatar jag om precis allt! Det jag anser att jag är bra på, saker som ligger varmt om hjärtat, men även saker jag kanske egentligen borde hålla tassarna ifrån. Enjoy.

RSS 2.0