G-kås

 
Var på den årliga turen till Ullared i tisdags. Det är det bästa man kan göra för plånboken inför julen!;) Evelina och Sonja stod för sällskapet och det blev en lyckad tripp! Fått ihop näst intill alla julklapparna och även en del till mig själv (host!). Sist jag var där så missade jag erotikshoppen (kan varit för att jag åkte med en pensionärsbuss och mormor), men den drog Evelina in mig i, mycket skoj där. Även massa nyfikna, fnittrande pensionärer och en och annan förälder som lite motsträvigt gick in med sina barn hack i häl.. ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Line

På bloggen tjatar jag om precis allt! Det jag anser att jag är bra på, saker som ligger varmt om hjärtat, men även saker jag kanske egentligen borde hålla tassarna ifrån. Enjoy.

RSS 2.0